#1. Introduce yourself

Jadu... Okej =)
Jag heter Jenny Larsson och jag är en decembertjej född -94. Jag har flyttat många gånger i mitt liv men har mestadels bott i Göteborg. Jag föddes i Norge i samma stad som min mamma föddes, Gjövik. Jag är faktiskt inte ens svensk medborgare! Det vill jag dock ändra. Jag älskar att spela fotboll och jag gillar också att sjunga. Inte det mest originella kanske men så är det! Jag har spelat i Hisings Backa FC sedan jag var 11 år gammal men jag har älskat fotboll sedan jag var 10 år. Min favoritspelare är Messi men jag är inget hängivet tv-fotboll-fan. Jag vet inte... Det är inte min grej riktigt att bänka mig framför soffan och vråla! =P Men visst har det hänt ^^
Jag fokuserar mer på att spela själv, det är det roligaste. Jag försöker alltid förbättras men det sista året har varit tufft och tyvärr har fotbollen fått stå på hyllan ett tag. Jag planerar dock att ta upp det igen så fort jag kan!

Nu bor jag i Gällivare men jag kan inte förneka att jag är en tvättäkta göteborgare. På gott och ont. Mina föräldrar är skilda och efter en tids stund på Aranäsgymnasiet(gick idrottsprogrammet och hade fotboll) kände jag att jag inte klarade av miljön längre. Jag kände mig helt utanför i skolan och hade jag inte varit där så hade ingen märkt det. Så kändes det iallafall. Jag gav Gällivare och pappa en chans. Nu känner jag att det inte är rätt för mig. Jag kan låta som ett problembarn nu but I beg to differ! =P Jag har hoppat av Välkommaskolan och ska ha praktik istället. Hmm... tankarna skenar iväg mot mitt älskade Göteborg och planerna som de ser ut nu är att flytta tillbaka. Nog om det =) Jag är otroligt språkintresserad och engelska i synnerhet intresserar mig. Jag har drömmar om att bo i USA under nån period i mitt liv. Jag tycker det känns viktigt att uppleva världen som helhet och inte bara i ett och samma land hela livet. Jag skulle nog säga att jag är ganska filosofisk av mig och jag funderar väldigt mycket på livet i allmänhet. Jag är öppen för nya chanser och möjligheter och ett liv utan variation hade inte fungerat för mig.
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss