#3. Your fashion style

Min klädstil? Well... here goes =P
Jag har ingen direkt klädstil, när jag köper kläder så köper jag antingen basplagg, basic shit som svarta linnen, tråkiga färger ^^, eller så köper jag något som jag inte haft förut. Oftast. Jag gillar kläder med mycket färg eftersom att en helsvart outfit ganska lätt ser dyster ut =P Så om jag har på mig endast svarta kläder så brukar jag tänka på att ha på mig nåt som piggar upp. T.ex. mina sneakers jag köpte på New Yorker i Köpenhamn förra sommarn! De är svarta med labradorprickar på med vitt runt om(sounds NOT nice men de är schnugga) och skrikrosa skosnören =) Mina favoritskor!

Sådär ser mina skor ut om man ändrar på färgerna lite ^^ Hittade ingen annan bild, kanske kan fotografera mina nån gång? I wouldn't mind, they're so pretty! =D

 


Mina sneakers är vita där det blåa är. Skosnörena är skrikrosa och det är det på undersidan av skon med ^^ Ångrar inte en sekund att jag köpte de!

Hmm... hur ska man förklara min klädstil egentligen? Jag gillar att ha på mig tights, skönaste plagget ever, och nåt långt linne med nån hoodie över. Men det är verkligen inte så jag går klädd varje dag. Har hamnat i mjukis-fällan... tyvärr xD For various reasons... Jag älskar checkered shirts, eller á la svenska, rutiga skjortor och så gillar jag halvpösiga byxor. Tycker inte det är bekvämt med supertighta jeans, dock har jag ett par och fler lär det inte bli om jag inte tar en totalvändning och blir barbiegirl. Klackskor+Jenny= Nej tack! Hade inte ens det på balen, proud =) I didn't give in for pier pressure, när jag tänker efter så sket jag faktiskt i hur andra klädde sig. Lyckad bal, inga fötter som gjorde ont ^^

Dessa jeansen har EXAKT den passformen jag gillar på jeans synd bara att de jävla slitningarna skulle vara där -_- Vill inte se ut som nån jävla unge som skejtat och ramlat på mina knän och lår femtioelva gånger...
Hade köpt de på direkten om det inte vore för det =/

Såna jeans, ett fräscht tajt linne, mina sneakers och en ganska lös cardigan som e halvt knäppt. Wow, den outfiten skulle varit MIG på så jävla många sett. Chill, layed back och jävligt snyggt. Comfy as well ^^
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss