#6. Your best friend

Min bästa kompis kan jag stolt meddela att hon heter Emma Vikström!

I sistone har jag försummat henne, jag mår verkligen inte bra över det. Men samtidigt är det så mkt som händer i mitt liv just nu, kan verkligen inte skriva vad, det är inte smart. Jag kan säga så här att hade det inte varit pga. min livssituation just nu så hade jag verkligen varit med henne så mkt jag kan. Jag ska ta och kontakta henne snart, om jag kan dvs... Jag längtar efter att träffa henne. Mår så sjukt dåligt över detta. Nog om det. Emma är en helt underbar människa, om du mår dåligt, ja då finns det få människor som kan mäta sig med henne när det gäller att muntra upp människor! Hon är lite... hmm, vad jag säga? Man kan väl säga att hon ser på världen med mörka glasögon, och det är ju verkligen inte bra. Men jag förstår henne så väl, efter allt vi har pratat om och hur väl vi lärt känna varandra. What makes her my best friend? Well, hon är otroligt väluppfostrad och trevlig och hon är sympatisk som få. En egenskap jag verkligen uppskattar hos människor. Vi skrattar så mycket när vi är med varandra =) Det uppskattas sjukt mycket, kan behöva ett par skratt(underdrift där!) om dagen för att se världen från den ljusa sidan. 

Jag känner mig hemsk Emma...
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss