#7. Who do you admire

Det där är en väldigt svår fråga för mig. Vem jag ser upp till... alla över 13 i princip lol haha! Skämt åsido... Hmm. En kille som heter Alexander, han tänker väldigt nyanserat! Alltså att han kan se saker ur säkert 10 synvinklar, om än inte mer. En väldigt öppen kille med humor. Men det är inte bara honom jag ser upp till. Emma är väldigt stark som person, jag har mött min överman ^^ Tror jag iallafall =P Spelar ingen roll för mig men hon visar en enorm styrka och det är definitivt en önskningsvärd egenskap. Utöver de två så tror det inte är någon jag ser upp till mer än att de har någon enstaka egenskap som är jättefin. Jag tror nog jag ser upp till alla mer eller mindre men inte jättemycket.
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss