Det snöade idag =/

Kom hem för max en kvart sedan. Har varit ute och gått i ca 3 timmar... Så, sedan 6.30 ungefär. Nu e jag iskall =P Jag har jättelätt för att bli kall men här är det ju fortfarande snö överallt. Halkade jättemkt och jag ramlade faktiskt 2 ggr. Det gjorde skitont kan jag säga! =( känner det verkligen i mina armbågar, det var de som fick ''dämpa'' fallet. F*ck, hatar det här snöhelvetet! Det var -1 när jag gick hemifrån.

Edit: Hur räknar jag egentligen? Självklart ska det ju stå att jag promenerat i ca 4 timmar haha, mina matte-skills e väldigt borta nu som jag inte sovit något sen igår...
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

Nu är vinnaren av klockan utsedd! Och jag har startat en ny tävling där du kan vinna en annan klocka! DU får jättegärna vara med och tävla igen. Länk till inlägget här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/april/tavling-vinn-svart-klocka.html#comment

 2011-04-14     17:12:58     http://vadfanskajagheta.se
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss