Jag hoppas jag vinner!

Ännu en till tävling som jag är med i =).
Jag är med i tävlingen om en Samsung Galaxy Mini i Fokis blogg och jag hoppas verkligen jag vinner!
Man skulle skriva en motivering till varför på sin blogg och därför gör jag det nu =)

Jag har haft min mobil sedan jag var ca 12 år gammal och jag blir 17 i december. Egentligen så bryr jag mig inte om att ha det senaste och det bästa. Jag vill bara ha en mobil som fungerar som den ska och jag har tyvärr inte råd att köpa en ny mobil =/. Min mobil fungerar men verkligen inte bra. Om jag trycker på kontakter så bestämmer sig min mobil för att dö x) Hela skärmen blir vit och sen dör den. Och sätts på. Väldigt osmidigt! Haha då kan jag i princip inte ringa folk om jag inte krånglar till det och går in på sms, om jag nu har turen att ha kvar ett sms av den person jag vill ringa i min inkorg.
Jag gillar verkligen inte min mobil =(. En annan grej är att den inte registrerar missade samtal. Det har den inte gjort på ungefär de två senaste åren. Väldigt störande. Om jag duschar eller nåt och inte vill stressa som jag vet inte vad så kan jag inte ringa upp personen. VÄLDIGT IRRITERANDE. Dessutom så dör min mobil väldigt snabbt från att den har varit fulladdad genom att jag pratar med någon. Pratar jag i lite mer än en timma så bryts samtalet. Visserligen pratar man ju inte så länge oftast men ibland ju, man kanske pratar om nåt viktigt?

Jag har ett love-hate relationship till min mobil. Jag gillar den för att jag behöver ju en mobil. Jag gillar den inte för att den verkligen är skräp nu. Ibland så bara stänger den av sig och så kan jag inte få på den igen förrän 2 dagar. Och då har jag ändå inte tappat den eller nåt, helt spontant kan detta hända. Jag behöver verkligen en ny mobil. Jag skulle VERKLIGEN uppskatta att få en Samsung Galaxy Mini, helt ärligt talat, jag hade uppskattat den minst flashiga mobilen också så länge den fungerar. Nu är grejen att jag har chans att få den gratis! =D Gud vad glad jag hade blivit! *hoppas, hoppas* ^^
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss