Näe, fan asså ='(

Shit! Fy fan vad läskigt! För ca 30-40 minuter sedan så hade jag nyss bastat och stod i duschen. Helt plötsligt känner jag den där alltför bekanta känslan sakta krypa fram. Allt kändes tyngre, det kändes som om mina ben skulle ge vika vilken sekund som helst och blicken flackade och det kom upp små svarta prickar överallt jag tittade! Jag hatar det där!!! Jag är fortfarande traumatiserad från det som hände i restaurangen i 9an! Usch... hade praktik då och stod och klippte soltorkade tomater(random, I know xP) när jag plötsligt började få svårt att andas och jag hade ingen kraft kvar i kroppen. Sakta började allt gå bort för mig och jag höll mig fast i en stång som var där vid bänken... FUCK! STOP HAUNTING ME! Sådär har det hänt för mig från och till i säkert 3 år men oftast brukar det gå över på ca 10 sekunder. Denna gången dock... Nä fy fan vad läskigt, det tog säkert 10-15 minuter innan det la sig. Jag var tvungen att lägga mig ner på golvet, andas djupt, armarna rakt utåt bakom huvudet. Bara intyga mig själv om att: ''Nej Jenny, du ska inte svimma, det är inget fel!'' Läskigt när man börjar tro på att det inte är så...
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss