Seg in da skalle

Kom hem för drygt en halvtimma sedan. Jag känner mig helt seg i huvet men det är mitt egna fel x) Hade inte ätit något förrän ca 10 minuter sedan på hela dan. Blev en redig skål med flingor =P Fast jag måste äta mer, känner hur det lätt snurrar alltihopa. Jag var iallafall på Coop Forum idag och mötte hon som skulle ha hand om mig, Karin. Fick reda på arbetstider osv, ska börja på måndag halv 9 och sedan resterande dagar kommer jag börja 8 och sluta 14. Ganska skönt ändå att veta att man slutar och börjar samma tid varje dag, jag har inte världens bästa minne ^^. Jag måste skaffa busskort dock, skönt att skolan fixar det när man har praktik =) Så jag måste ta mig dit imorgon eller på fredag. Vi får se. Until later ;D
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss