#18. 10 of your most played songs and why

Jag lyssnar ju inte på musik överdrivet mkt, varför vet jag inte riktigt... En stor del är för att jag inte tänker på det men en annan orsak är att jag faktiskt uppskattar det tysta, lugnet ^^
Men klart jag lyssnar på musik ändå! Hmm... denna blir svår... Fast nr 1 är ju självklar haha!

1. Gritz - My life be like
Why? För att... Den e grym! =D Som en drog! ^^ En bra drog! Jag gillar budskapet men soundet är ju vad som gör att jag knarkar den haha! It never gets old! ^^

2. Taylor Swift - Back to December
... För att, tja... jag gillar verkligen den låten och den påminner mig om att man inte ska ta saker för givet och att om något känns bra, visst man kan ju söka efter något bättre, men om det känns jättejättebra, varför ska man vilja ersätta det med något annat, när det är allt man nånsin kunnat önska och mer?

3. Green Day - 21 guns
Ingen aning varför jag gillar den så mkt som jag gör, men det gör jag. Es un canción muy bueno =)

4. Chris Medina - What are words
Tja... En väldigt väldigt fin låt helt enkelt, storyn bakom låten är ju utan tvekan beundransvärd!

5. Haddaway - What is love
Haha... Har man sett A night at the Roxbury så krävs ingen förklaring, har man inte sett det... Skam x) Se den, nu!!! Sen tycker jag faktiskt låten är bra, men jag kan inte inte skratta varje gång jag hör den, för jag tänker på filmen x)

6. Justin Bieber - I was born to be somebody

Jag gillar låten väldigt mkt, jag brukar inte gilla hans mkt särskilt mkt för det är för smörigt och icke-djupt helt enkelt men denna låten... Har ett budskap, och jag gillar den verkligen, jag småsjunger på den lite då och då =P

7. Adele - Rolling in the deep
Helt ärligt så blev jag fast för den efter True Talent-reklamerna och jag älskar hennes röst! Dessutom älskar jag meldodin på sången =)

8. Usher - More
Hur kan man inte gilla den?! Jag vill bara dansa när jag hör den! =D

9. Jessie J ft. B.o.B - Price tag
Jag kan inte riktigt förklara varför jag gillar den men det gör jag =)

10. Five finger death punch - Far from home
Och slutligen, en ''gammal'' favorit som jag inte kan glömma... Den e så... Vacker den låten...
Lyssna bara :')
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss