#19. What's the point to life. Describe what a perfect life would be according to you.




Ett perfekt liv, finns det något sådant?
Jag skulle nog inte vilja ha ett perfekt liv för vart finns då strävan och längtan efter att nå sina mål?
Ett liv utan någon sorts glöd åt något håll... Ja... Det låter rätt trist tycker jag.

Hmm... Ett önskvärt liv för mig däremot är då jag flyttat hemifrån, till ett ställe jag faktiskt vill bo på =)
Jag vill egentligen inte bo här jag bor men jag hade två val, mamma i världens minsta lilla samhälle nära
Varberg eller hos pappa i Malmberget. Jag har provat båda, no me gusta...
Då jag inte behöver kompromissa med vart jag vill bo utan kan bo i vilken stad jag vill, det är vad jag vill!
Om jag så hade velat bo i Italien, so be it! Friheten att kunna välja själv är vad jag verkligen vill ha =)

Många bra vänner, en pojkvän, ett hem som man trivs i och att göra något man verkligen älskar att göra! =)
Ett lyckligt liv helt enkelt, jag drömmer inte om att bli superstjärna eller whatever, jag drömmer om att leva lyckligt =) Om det sen skulle innebära att jag gör det som superstjärna, lärare, läkare, designer, arkitekt, ja... Vad som helst egentligen, det är mindre viktigt för mig. Så länge jag trivs bra med det jag gör och inte känner mig alltför fäst vid sättet jag lever, att jag inte ''fastnar'' på ett jobb utan har utbildning som räcker långt inom många områden =)
Att inte känna mig begränsad egentligen.
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss