22 augusti och tills nu

Den 22a augusti började jag skolan igen, då blev det ettan all over again... Känns väl... Tja, helt okej, hade helst gått med 94or men det går ju inte x) Det märks verkligen skillnad även om det bara är ett år som skiljer, vad jag är van vid... Än så länge har vi ju inte fått några direkta läxor men trots det så är jag slutkörd efter varje skoldag x)
Idag t.ex... Efter skolan så tog jag bussen 14.36, fick hoppa av 15.25 och gå en kvart så var jag hemma... Iallafall, på bussen så slumrade jag nästan till 5-6 gånger xD

Trots att inte jag kunde hålla mig riktigt vaken så tycks jag ha väckt någon liten(ytterst liten) förmåga att rita! Jag har verkligen varit urkass på det, vi skulle rita ett självporträtt som en mindre uppgift, såhär var resultatet =)

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss