Lekande med bilder

Idag har jag verkligen inte gjort mycket, vaknade 11.36, har ätit frukost... Ja, det vanliga man brukar göra när man vaknat =P Det var egentligen tänkt att jag skulle in till stan och träffa Erica Brisèus och Pernilla men så blev det inte, av various reasons... Synd, för det hade varit kul. Erica har jag inte träffat på vad blir det?... Hmm... 6-7 år? Nåt sånt.

Jag har spenderat större delen utav dagen genom att redigera bilder, det e riktigt kul faktiskt men nu e jag leds! xD God... att fixa genomskinlig bakgrund är ett vecko-projekt -_- nah, inte riktigt, men det tar verkligen lång tid!
Un taste utav det jag gjort =P

Originalbilden:


Efter att jag lekt färdigt =) :

Katty säger:

Yay, gör dig bara blekare! Vad är meningen med det??

 2011-10-18     14:30:53
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss