What lies ahead of me

Gud vad jag längtar tills skolan börjar! Än har jag inte fått antagningsbeskedet, vilket känns, smått oroväckande fast ändå inte. Hmm, det har med folkbokföringen att göra tror jag fastän vi redan skickat en kopia av den till skolan, som utlovat, och då skulle det inte vara några problem. Aja, får kontakta de imorgon =)

Det ska bli så otroligt skönt att få lite morgonrutiner, och rutiner i allmänhet faktiskt. Som det är nu vaknar jag kring halv 12, 12 varje dag. Jag har riktigt svårt för att vända på dygnet... Natten innan skolan kommer nog vara förjävlig xD Inte så kul kanske, att se hemsk ut på första skoldan! =P Aja, jag lär inte vara ensam om att vända tillbaka på dygnet haha, fast jag är nog i störst behov utav det! Herregud, jag har varit ledig i princip sedan april om inte ännu längre(1-2 veckor mer, kanske, jag kommer inte ihåg)! Nog för att man gillar att vara ledig men nu ser jag verkligen fram emot skolan! På sätt och vis kanske jag behövde den här breaken för att längta och se skolan i nytt ljus? I don't know ^^ Iallafall, det ska bli riktigt skönt!

Jag planerar att söka jobb och jobba samtidigt som jag går skolan, inte heltid då förstås, det går ju inte. Men några kvällar efter skoltid 2-3 timmar. Jag hoppas verkligen jag har turen att få ett jobb, det krävs ett bra personligt brev eftersom jag inte har någon vidare arbetserfarenhet, jag måste börja jobba på det brevet... Hmm... Skulle behövt hjälp med det, men det vet jag att jag får ^^ Det som är smart med det är att då har man säkerligen mycket större chans att få sommarjobb där också! ¡Me gusta! ¡Tengo que ganar dinero! Eller på svenska, jag måste tjäna pengar =)
Jag planerar nämligen att flytta hemifrån absolut senast tills då jag ska börja trean, och helst innan 2an, hmm... Innan 2an så måste jag nog ha väldigt mycket tur eftersom jag är född i december och alltså inte är 18 år innan dess, vilket ställer till det med hyreskontrakt...

Men inom en snar framtid =)
Än så länge blir det till att chilla i detta rummet och ta vara på den tid som jag har utan några större förpliktelser!
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss