AWESOME

Det måste vara bland de bästa känslorna som finns, känslan efter att man bastat!
Bara känna sig allmänt chill och ha på sig en lös t-shirt och slappar-shorts. Awesome!

Jag gillar verkligen inte snö har jag märkt. Miami Beach, Santa Monica Beach, beach beach beach
längtar jag till! Wherever bara det är varmt. Men men, gotta stay positive.

Hur ska jag annars klara mig i detta vinterlandskap? Det är snö 6-7 månader om året och nästa
vecka skulle det bli en peak på -35 grader! YIKES! Det är vad jag kallar kallt!

+ och -

+Snön gör att det känns otroligt skönt att basta
-DET ÄR KALLT!
+Tydligen förbränner man mer fett genom att kroppen måste hålla kroppstemperaturen uppe!
-Jag kan bara använda två utav mina 17 par skor x)
+Det är alltid en ''riktig'' jul här =)

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss