=) & =(

Idag har faktiskt varit ganska trevlig =)
Inte för någon speciell anledning men det kändes inte som pest i skolan
(dvs tråkigt) som det annars kan göra. Jag har inte så mycket på hjärtat
egentligen men en sak är lite nedslående.

Eftersom jag bor häruppe i en liten stad så kommer jag nog inte kunna se Never Say Never 3D,
alltså Justin Biebers självbiografi film. Jag har länge varit fan utav Justin. Han är lika gammal som
mig och känd över hela världen. Hans drömmar och mer därtill har gått i uppfyllelse. Han är en
stor inspirationskälla till mig och min största förebild. Så det tynger mig lite... =/

''Jaja, vad är väl en bal på slottet?'' Nåt sånt är det Askungen säger =P

        
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss