Hoy

Idag har jag haft svenska och matte. Började på matte b kursen idag. Fick tillbaka resultatet på del I av nationella på matten iallafall, fick 13 poäng. Min mattelärare visste ens vad maxpoängen var så jag vet inte ens om det var bra =P Men det kändes bra så jag gissar på det. Imorgon är det nationella i matten igen, del II.

Hoppas det går bra, men det gör det säkert =)
Katty säger:

Hur många frågar var det då? :) Riktigt kul att du börjat blogga Jenny!

 2011-02-09     14:35:53
Jenny(el blogista) =) säger:

Sorry att jag svarar så sent, såg inte. Det var 14 frågor =) Jo jag tänkte det var en smart idé så att folk som jag inte har lika bra kontakt med längre kan läsa om mitt liv om de vill ^^

 2011-02-18     14:15:24
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss