''Jag har aldrig sett...''

Tja... vad ska man skriva ikväll då? Jag har mycket jag kan säga men jag är inte säker på om jag orkar dra upp det. Det är ganska mycket som har hänt, eller tja. Det är inte riktigt sant. Men det är en riktigt stor sak som har hänt som verkligen gör mig ledsen. Let's just say... Somebody's not here anymore. Det är inte någon jag känner men det är någon kompis till en i familjen som tagit livet av sig i fredagskväll/lördagsmorgon... Stämningen är inte helt på topp.

Jag väljer att inte gå in på detaljer därför att jag inser att vad man skriver på internet kan läsas av vem som helst och det kanske inte är det jag vill. Detta är ganska privat så de som känner mig, feel free to ask, om du undrar. Allt är bra, så det är ingen fara men jag har aldrig sett denna person så ledsen i hela mitt liv ='(... Det kom så plötsligt också, helt oförväntat. Jag önskar verkligen ingen detta, det är förskräckligt. Jag som inte ens kände personen blev väldigt känslosam... Sån är ju jag =/
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss