Me gusta este día

Me gusta este día =) Eller på svenska, jag gillar denna dagen. Jag började kl 8 med engelska. I love english! Vi håller på med en berättelse och jag älskar att skriva berättelser. Engelska+berättelse=Perfect school work! =D

Sen hade vi håltimma och det var nice. Sen matte, inte nice. Inte för att jag inte gillar matte för det gör jag! Jag gillar inte min lärare... Det kanske är lite fel att uttrycka sig så men jag gillar inte honom som lärare. Jag lär mig mycket bättre själv bara för att han suger på att förklara. Känns inte ens som han förklarar. Anyway, efter det så var det lunch. Vi har skum lunch, kycklingen smakar gummiplast =S Schmeckt nicht gut!!!!

Then I was off to Emma's och det var kul =) Första gången jag var hos henne. Fick skjuts hem också utav hennes mamma. Det uppskattades verkligen! Kylan här biter verkligen tag i kinderna(och arlset xD ) Normalt vis går jag hela sträckan från skolan och hem, det tar ca 30 minuter. Att gå ifrån Emma tror jag tar ungefär 45 minuter så om jag kan undvika det när det är -20 eller kallare så gör jag det!

Det var väl min dag, rätt så lyckad skulle jag säga =), ahhh!!! Måste äta! =O E sjukt hungrig nu!

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss