#15. Wishlist

Hmm... önskelista... Egentligen, så finns det inget materiellt som jag önskar mig jättemkt, eller tja...
Visst hade jag velat ha en bättre bärbar data, en ny mobil, ett par hörlurar, en egen kamera, en ipod eller whatever för att lyssna på musik... Lite kläder tackar man aldrig nej till... Men egentligen så finns det ingenting som jag önskar mig nämnvärt mkt. Jag anser att det ändå inte kan göra mig särskilt mkt lyckligare(inte alls) och vad jag strävar efter är faktiskt att må bra och njuta av livet, jag anser att jag är på god väg att nå dit för jag känner att jag verkligen är inne på rätt spår iallafall! =D

Men om man tolkar det på ett annat sätt, icke-materiellt menat, så finns det en del jag skulle kunna tänka mig... Men endast EN sak jag VET helt hundra att jag vill
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss