#17. Favorite season

Hmm... min favorit årstid... Den e lite svår tycker jag!
Ett tag så hatade jag vintern, just för att jag bodde i en vinterstad med snö 8 månader om året, åtminstone!
Så... då blev det rätt tjatigt, särskilt när det var såna mängder att det täckte halva dörren ut till trädgården...
När jag var liten så älskade jag vintern! Sen så avtog det lite grann, och så blev jag en höst-älskare! Sen sommar-älskare ^^ Våren däremot har jag aldrig riktigt tyckt om, men det hör ju till =) Kall eländig tid som man aldrig vet hur man ska klä sig och så är man alltid lite för varm eller lite för kall... Sugigt!
Men just nu så... är sommaren den definitiva favoriten! =D Mkt pga att jag så ofta fryser och på sommaren så är det inte alls lika ofta som jag gör det, av en logisk förklaring =) Sommar=varmaste tiden på året! Visste du det?! =O
Haha, nä men... Sommaren är bäst tycker jag =)
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss