Då sitter man hemma hos syrran och tråkar...

Just nu sitter jag hemma a la casa de mi hermana, eller på svenska, hemma hos min syrra =) Very funny indeed, när de båda är på jobb och man är själv hemma! =D Så vad för skoj har jag hittat på hittills idag då så att jag inte ska dö av boredom? Jag har... ätit frukost ungefär kl 11... Lekt med webcammen som jag alltid gör när jag är hos syrran, jag har ju ingen själv x) Ingen idé heller eftersom det skulle hackat sönder på min data... Som e ifrån stenåldern =)
Jag börjar känna mig hungrig igen... skumt... Perhaps lite eating time igen? Planen för idag= Ingen aning! Kanske chilla, se på en film, som vi gjorde igår =) I dunno ^^ Men vi ska iallafall dra till Glommen om nån dag, rätt trevligt ställe faktiskt. Är det bara jag eller känns det som att sommaren i år inte har varit sådär... ''Sommar-varm''?... Det har funnits nån enstaka dag men väldigt få riktiga stekheta sommardagar... Jag hoppas sommaren är efterbliven då och att det blir riiiktigt fint väder i slutet av sommaren! =D Ha en bra dag! ^^
(Kan bjuda på webcam-lekatid-bilder =)  )
Jackie Chan!
I'm gonna die!
Så kände jag för att sätta kammen i håret...
Trots att det e en närbild så syns det vilket trollhår jag har! x)... Störig längd på det just nu =P
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss