Hoy - Idag - Heute - Today

Idag så har jag inte gjort mycket, egentligen... Så har jag väl bara ätit frukost/lunch kl 13 (senaste 4-5 dagarna har jag segat mig i sängen och ätit väldigt sent x)....), bestämt ytterligare en träff med en alldeles underbar kille och tagit en snabb joggingrunda på ca 20 minuter. Jag tog verkligen ut mig, jag ligger på sängen heeeelt utmattad nu när jag skriver detta x)



Jag strax innan jag begav mig ut på joggingrundan, med min nyköpta illgröna fotboll!
Me encanta verde! Och... sådär städat ser verkligen inte mitt rum ut! Det där är gästrummet, det förklarar saken ^^ Jag har ju mitt rum alldeles intill, så det är inte konstigt att det är två par skor utslängda randomly på golvet, heter man Jenny så... äger man många par skor och man är dessutom väääldigt lat =)

(Försökte välja ut vilka par skor jag skulle ha på mig den 5e juli, och sedan dess så har jag inte flyttat på de ^^)
Ha en fortsatt trevlig dag! =D

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss