I vissa fall så är det inte så

... Det sägs att man inte inser vad man har förrän man förlorat det, och i vissa fall kan det nog stämma...
Men inte alltid! ^^ I vissa fall så är det inte så utan jag tror att man inte börjar sakna det förrän du faktiskt
inte har det tillgängligt längre, och det är väl bra? Inte avsaknaden men att man inte tänkt över det innan? Vad jag menar är att... Då kanske det tyder på att det man annars har, att man uppskattar det så otroligt mkt att man uppslukas av stunden och att man lever i nuet? Filsoferandet kan fortsätta förevigt, därför stoppar jag nu =)
Kände bara för att... få det ur mig, på nåt sätt...

You're more than the sky I'm reaching for,
you're more than I'll ever realize, but that might be a good thing... Always new sides that keep overwhelming me
with delight. I reached for the sky and you take me soooo far beyond that, because you're...
... Unbelievable! If happiness injections were available, I'm sure your particular dna would be in it!
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss