In Glommen...

Då är man i Glommen... Vi kom hit igår jag, Ann Katrin och Isac =) Igår var det fint väder men det kan man verkligen inte säga idag haha! =D Men det gör mig inget, jag älskar regn =)
Det är så lugnande på nåt sätt, och jag tycks vara en utav få som faktiskt föredrar promenader i regn... Imorgon åker jag hem och det är verkligen som man säger: Borta bra men hemma bäst

Att få sova i min bigga säng haha och inte i en liten stuga helt för mig själv... Det är lite obehagligt att sova ensam i en liten stuga tycker jag... Kalla mig konstig, men det tycker jag =)
Dagen har inte haft alltför mkt att bjuda på. Jag trixade lite med fotbollen. Det var länge sedan sist!!! MEN! Det gick inte alltför dåligt! Faktiskt så gick det bra ^^ Känslan var kvar =)
Sedan så tog vi en sväng till lillcentrumet eller vad man ska kalla det... Jag kan väl bjuda på några bilder syrran tog på mig där =)
My real hair color! =O
Hippiepunkare typ ^^
Vitt/silvrigt midjelångt hår
Jag hade egentligen två till bilder men de ville inte, nätverket här är kanske inte det bästa =P
Men vad spelar det för roll? Det var bara en maffiakärringbild och en terroristwannabe(not)-bild ^^

Jag som vill ha ungefär lika långt hår som den sista bilden x) Iallafall som den blåa peruken ^^ Det dröjer ett tag, eftersom det inte ens är haklångt än ^^ But who gives, I own my hair, my hair doesn't own me! ^^ Vad jag menar är... Jag är jag, hur jag ser ut spelar mindre roll eftersom att jag inte dör av att inte ha långt hår xD Det är faktiskt rätt kul att ha gjort nåt annorlunda också! Eftersom jag ALLTID haft långt hår! Hår växer =) Och jag trivs bättre i långt hår, men hellre friskt hår än hö haha xD Morsan och jag slog vad om hur lång tid det tar... We'll see who's right! ^^
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss