#12. Something you regret

Hmm... jag är inte den som brukar ångra mig, för jag känner att... Jag är verkligen en tänkare och därför tar jag mina beslut efter väldigt noga betänkande. Därför skulle jag väl säga att jag på sätt och vis ångrar mig att jag färgade mitt hår svart förra året i augusti =P 16 augusti var det kommer jag ihåg ^^ Det var verkligen bara impuls-tanke. Jag gillade det en stund men sen ångrade jag mig. Jag är egentligen en tjej som tror på naturlig skönhet och därför så sminkar jag mig aldrig(tja, delvis, gillar inte massa kladd =P) och jag gillar inte att behöva färga håret 350 biljarder ggr -_- haha... Man lär sig av sina misstag =) Nu vill jag inte färga håret längre. Såe... Det är väl det jag har ångrat som jag kan komma på =)

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss