#13. Your favorite place

Denna är riktigt svår tycker jag... Min favorit plats... Under mitt relativt korta liv så har jag hittills flyttat, hmm... Låt mig tänka! Sex gånger får jag det till att bli, inte helt omöjligt att jag missat nåt där. Såe... jag känner inte riktigt att jag haft en så stabil uppväxt så jag har ju aldrig riktigt fäst mig vid något ställe... Hem för mig har alltid varit ett ställe i kanske max 4 år. Så jag skulle väl säga att det stället som jag verkligen älskar att vara på... Det kan variera, för jag älskar att vara på fotbollsplanen ^^ Kärlek Haha =P Nä men asså... Om man har fått flytta så mycket som jag så finns det inte riktigt nåt ställe som hunnit fästa sig hos en. Fotboll däremot... Ge mig en plan, en fotboll och en varm sommardag så finns det ingen annanstans jag hade kunnat må bättre =)
Jag får nån sorts ro inom mig med fotbollen för jag vet att vart jag än är, vad som än händer, så är det alltid en stabil punkt i mitt liv!

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss