=D


JAAAAA!!!! YES!!!!! ÄNTLIGEN LOV! =)

Vi Gällivarebor är ju lite annorlunda, vi har sportlov v.10 =)
Gött änna. I'm a Gothenburger trapt in the snowy winter landscape way up north ;)

Haha de som känner mig vet att jag ALDRIG skulle säga änna. Men nu måste jag bevara göteborgskan för jag är den enda göteborgarn' här ;) Never forget where you come from ya know =).

:Göteborg
:Gällivare

Haha jag måste säga att jag drar mer mot Göteborg ;) Btw, Glenn såg ju fan bra ut när han var med i landslaget! =I Who could've thought? Knappt igenkännlig.

Skillnaderna mellan Göteborg och Gällivare är enorma tycker jag. Folket e helt annorlunda. Både på bra och dåliga sätt. Det finns fördelar och nackdelar med allt. Göteborg har jävligt mkt affärer och möjligheter. Man var så himla bortskämd där nere. Här är man bortskämd på andra sätt. Kriminaliteten är ju nära på noll. Jag behöver aldrig kolla en extra gång bakom axeln om jag går hem sent på kvällen, även om jag inte e ute sent ändå. Jag behöver aldrig vara rädd. Det är guld värt! Min kolla-bakom-axel-reflex är inte borta dock. Ärrad för livet antar jag... En sak som knyter samman Göteborg och Gällivare dock är snusen! Haha den springer folk runt med i käften i alla väder ^^ Så här har vi den, den äckliga sak som förtjänar dess 15 minutes of fame. Det är det enda jag känner mig ''hemma'' med xD

Med risk för obehag, kolla inte(men det går väl knappast ändå, big picture =P)

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss