Fy fan vad bra!

Yay!!! Äntligen! Allt verkar gå framåt nu. Allt som krävdes var ett ordentligt snack med pappa. Vi snackade tillsammans med kuratorn men det var mest vi som stod för pratet. Hon bidrog inte jättemycket, det kan jag inte säga. Men det var definitivt värt att ha en tredje part som kunde "medla" och få oss att förstå varandra istället för att vi ska gå och vara sura på varandra för att vi helt enkelt inte förstår varandra. Så det känns otroligt bra nu måste jag säga. Jag ska få praktik istället framtill sommarn' och sen börja om ettan här i Malmberget. The city that's literally collapsing little by little every day.

Tydligen så får man studiebidrag som vanligt ändå, jag antar för att det är på grund utav att skolan anordnar praktiken. Skitbra, ville verkligen inte gå till skolan nå mer när jag ändå ska börja om. Känns onödigt, jag får ju ändå skitbetyg eftersom jag inte bryr mig. Wooohooo!!! Life can be good ^^
Haha, Emma som blev utvald som en utav fem i hela Sverige visar det jävligt tydligt!

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss