Gällivare-vintermarknad

Idag har jag varit på Gällivare-vintermarknad! =D Det var faktiskt jättekul och det fanns massor av grejer! The stands just went on and on! Haha här uppe ska man verkligen passa på när det är marknad och det märks det att Gällivare-borna gör! =) Man kunde få upp till 16 par strumpor för 100 kr! :O 6,25 KR/STRUMPA! Haha. Kanske jag går imorgon också =)
Jag köpte en pacman t-shirt för 100 spänn! =D Gud vad jag e nöjd med den, så fort jag såg den så tänkte jag: Fan, jag måste ha den! En fruit-of-the-loom t-shirt. Love'em. Prima kvalität vettu ;D!



Det fanns Lovikka vantar där också, jättevarma och fina men tja... Tycker tumvantar känns som fängelseceller för händerna! Scary! Jag var där med Emma =) Best friend ever, jag säger då det. En riktigt fin människa.

''No matter the distance, no matter the time, I'll stick by your side. Some things break me into pieces internally while the outside seems intact. This is one of'em.'' Vissa beslut hatar jag mig själv för, så är det bara... Jag förstår de, för de är byggda på logik men hjärtat tycks ta stryk varje gång... ''The pain of loss is the price you have to pay for the love you've experienced''

Allt har ett pris, smärtan man upplever är ett kvitto för hur känslomässigt involverad man är. Det där kvittot har ett enormt värde(and still increasing). Haha, lighten up the mood... Vänskap är en investering. Lever aktien kvar efter att man ''lagt den bakom sig'' så bevisar det att starkt intresse finns kvar. Vi ska vara en stor fet aktie. Take my word for it.
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss