In school

Just nu sitter jag i skolan och trökar... Waiting for Emma ya know =)... Hon har extra matte på fredagar. Kanske inte det mest givande med tanke på omständigheterna(sönderstressad lärare och att man själv är så trött) men nånting ger det väl =) Hon beklagade sig över hur illa det går för henne i matte och jag var äckligt självsäker. Trodde jag skulle få VG skitlätt på provet. IG, och Emma G+! Där ser man hur det går när man är lite fööör självsäker. Ajabaja ^^ Asbra att hon fick G+ när hon inte alls trodde det om sig själv! Haha, det är den sortens överraskning jag vill få... Inte IG! Men men, snart blir det nya tag =) Som min mamma så fint uttryckte det: ''Det går inte att vela längre''. Det har hon helt rätt i.
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss