Jag har bestämt mig.

Jag ska sluta på Välkommaskolan. Gymnasiet har inte varit det lättaste för mig, verkligen inte. Nu har jag bestämt mig för att hoppa av och börja läsa hemifrån på distans istället. Korr verkar skitbra och det är verkligen något jag vill göra. Jag känner att jag inte orkar mer nu, jag har fan fått nog av skolan! Då känns det bättre att ändå få sina betyg men att bara kunna ''chilla'', dvs. göra det utanför en äcklig skolbyggnad.... Euww, har verkligen fått nog av det!

Jag kommer få uppdrag att göra och en personlig mentor, läs mer om det på korr om du e intresserad =).
Ganska lång väntetid dock men det är det fan värt! Ska jobba under tiden innan jag börjar plugga. Får ju inget studiebidrag nu då när jag hoppar av. Man kommer få studiebidrag precis som vanligt om man sköter sig och gör det man ska på distansstudierna. Fan asså, varför upptäckte jag inte det här innan? Nåja, inte klaga ^^ Det viktiga är ju att jag hittade det över huvudtaget! Gud vilken lättnad! Har man g i svenska, engelska och matte så antar de din sökning oavsett hur dina betyg ser ut annars.

VS. 
Vad väljer man? Sjävklart hemstudier!!!
amandahelin säger:

Grymt bra Jenny! Bara att kämpa på :D allt kommer att bli bra! Fin blogg btw, gjort designen själv?

KRAM!

 2011-03-15     21:43:22     http://helinfour.blogg.se/
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss