Promenix-dagen =)

Ännu en toppendag med Emma =) Lite dålig uppdatering MEN jag tycker ändå att kvalitativ uppdatering går före kvantitativ ^^ Hade jätteskoj, som vanligt när jag är med henne ^^ Det blev ingen Amnesia idag och to tell you the truth så är jag glad för det! Eller? Haha det är ett skitläskigt spel, den tjejen har balls! Hon spelar det i komplett mörker och det är fan det läskigaste spelet nånsin!

Samtidigt så blir man fascinerad av det, man lever sig in så sjukt mkt, mörkret hjälper till en hel del! Det är nog inte ens hälften så läskigt när ljuset e på för då inser man att det inte är på riktigt. Men i mörker... fucking scary...

Vi tog en liten promenix först och sen såg vi ut över lilla Malmberget, vi hade gått runt hela Malmberget på säkert knappa 60 minuter, om inte min uppskattning är helt off nu. Men det tror jag inte ^^. Resten är hemligt! Lol. Haha men detta var en lyckad dag =) Sen så gick vi vår vanliga lilla goodbye-promenad. Idag var det ju Earth Hour så det var kolsvart ute... Haha fast to be fair, så var det gråsvart konstaterade vi ^^ här kan man faktiskt se stjärnona. No polutions, i princip. Nä nu ska jag sluta ordbajsa, för det är inte roligt att läsa skit. Hoppas du haft en minst lika bra dag som mig =) G'nite, ska ta och snagga mig senare ikväll, kommer ändå inte kunna sova. Men vad fan, nu skriver jag fortfarande! Haha, talk to you later! ;)
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss