Rage of the day exclusive ;)

Hoy... eller på svenska: Idag. Först var det lite reading comprehension. Englisch. Ja... nicht so toll aber ok. Var bara övning inför nationella. Sedan så hade vi håltimma, jag och Emma gick till Coop Konsum och köpte 7 bananer! Haha, vi åt upp alla förutom två ^^ Såg nog ganska roligt ut med bananskalen vi stackade på bordet i skolan! =D Sen vart det bildlektion, öhum, matte var det ja... Haha. Inte fick jag gjort nån matte inte. Som vanligt. Snart är det lika bra att ta med ett staffli och pensel. E fan ingen idé att ta med matteboken. SÄMSTA mattelektionerna EVER! Det går fan inte. Ingen arbetsro, en lärare som har genomgång HEEELA lektionerna och ändå fattar man inget för han förklarar jättekonstigt. Ingen idé att fråga heller för han förklarar på samma sätt om och om igen... eller inte alls BAJS!!! SKIT! PISS! Rage of the day ;) Nä... juz kiddin'... Bryr mig ändå inte. I'm gonna get a fresh start soon anyway...

Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss