Trubbel grubbel

Jag är trött, men jag kan inte få mig själv att gå och sova... Hehe, tough task, jag sitter i sängen och bloggar... Borde ju inte vara så svårt... Grubbel grubbel grubbel - trubbel trubbel trubbel. Eller så är det tvärtom? Trubbel trubbel trubbel - Grubbel grubbel grubbel? Meh, works both ways I guess.

What I do give a shit about, is my sitch right now ;) Haha sitch, var tvungen, Pauly D... Eller? Meh... =/ Venne..

The deeper you dig the more difficult it is to get yourself out of the shit! Haha, så sant, så sant ^^
MEN, det betyder inte att man ska vara rädd för att ta risker. Det finns alltid en väg tillbaka,
åtminstone en väg bort från skiten. YAY, POSITIVE ME

There's no easy way out, there's no shortcut home
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss