#10. Your siblings

Mina syskon... Låt mig räkna först xD

I storleksordning med äldsta först ^^:

Hans Erik
Ann Katrin
Henning
Vova(Vladimir)
Julia



Med mig mellan Henning och Vova ^^

Hans Erik är äldst, sex år äldre än mig, alltså född -88. Han pluggar till psykolog och han har bott i Norge hela sitt liv, då med sin pappa(vi har inte samma pappa) framtills han blev 18 tror jag? Hmm... Han har en del år kvar på utbildningen, men jag är helt säker på att han klarar det =) Det är tuffa krav men han är ju så otroligt smart.

Ann Katrin har samma pappa som Hans Erik, så då är vi ju egentligen vad man skulle kalla för halvsyskon, men jag tycker det låter så otroligt dumt. Hon är inte ett halvt syskon =P Hon är ju mitt syskon! Haha... svårt att redogöra för hur jag tänker... Men vi har levt tsm hela livet, eller tja... Inte när jag bodde i Norrland i knappa 5 månader och nu som hon fick sin lägenhet första april =) Hon är född -90 och är alltså 4 år äldre än mig. Hon gifter sig nu den 25e juni med sin pojkvän Isac som hon varit tsm med i 4 år tror jag det är!

Henning och jag har samma mamma och pappa, mitt enda syskon som har det. Han är född -93 och han är stor som ett hus! xD Haha skämt åsido... Hans stora intresse är att gymma och han bor uppe i Norrland tsm med min pappa, styvmorsa, Vladimir och Julia. Han och jag har alltid haft väldigt lätt för att prata med varandra.

Vladimir kom in i mitt liv 2009, då pappa hade gift sig med Victoria, rysk kvinna. En otroligt busig och ibland enerverande lillkille. Han är född -02 och han är verkligen en snäll pojk inombords ^^

Julia är min lillasyster... Hon föddes -10 den 7e oktober =) Tyvärr kunde jag inte se henne som nyfödd, och det var oerhört jobbigt. Det var värt väntan, immediate love. Synd att missa hennes framsteg, men jag är säker på att det kommer tillfällen i livet då jag kan kontakta henne =) (Om hon vill då vill säga... =/ )



Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss