I söder och glöder ^^

Haha rubriken är ett exempel på mina dåliga vitsar jag drar och faktiskt skrattar åt x) Men men, det kanske är lite gulligt att vara töntig ibland? ^^

Som rubriken antyder så är jag nu i södra Sverige! =D Jag har nu flyttat hem till mamma igen, efter nästan 5 månader hos pappa(19e maj är det 5 månader). Jag är så otroligt glad över att jag bara kan chilla och ta det lugnt nu... Jag behöver inte få massa påtryckningar längre, massa tvång och massa förolämpningar i mitt egna hem. Nu till augusti så ska jag börja om ettan i gymnasiet, då ska jag verkligen ta vara på min utbildning för den däruppe i Malmberget var inget att hurra över, för att säga det på ett snällt sätt xD Välkommaskolan... Skitskolan skulle jag kalla den =)

Det blir samhällslinje+fotboll ^^ AWESOME! Jag tog tåget ifrån Gällivare 13.15 fredag den 13e maj ^^ Ooh! Scary, eller inte x) Det var en lyckad dag för mig, för då kom jag ännu lite närmre de jag vill vara nära =) Jag var framme 14e maj kring 11.00. 160 mil! Bra utbildning är verkligen inget jag kommer ta för givet längre! Bra hemmamiljö är verkligen inte något jag kommer se på som självklart! Att jag har det som jag har det nu... Wow. I love it! Det ska bli skönt att börja skolan igen, det känns som att mitt liv börjar då igen! =D En ny start och nya tuffa tag! ;) Jag ska verkligen inte slarva med skolan nu, oavsett möjliga omständigheter!

En liten uppdatering om en stor förändring i mitt liv =)
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss