In da school!

Hejsan, vem det nu är som läser detta, om det nu ens är nån som läser ^^ Whatever, om inte så e jag inte mobbad ändå haha för då är det ingen som vet om det XD
Just nu sitter jag i skolan, som rubriken tydligt visar =) Att blogga i skolan är kanske inte alltför vanligt, men jag ville ändå göra det =) Why? BECAUSE I CAN! YES, I CAN! Nejdå, jag försökte inte alls köra i Obama-spåret ^^ Nä men jag e faktiskt väldigt glad, vi fick macar av skolan, det är otroligt vilken tur vi har! Ich bin soooo tacksam!

Nåt som e... Lite kul, snarare jättedumt och irriterande, e att imorse så skulle jag ta tåget 8.32. Står där utanför tio minuter innan på miniperrongen, i mini-samhället... Dryga 2 500 pers. Iallafall, så ropar gubben ut att tåget e inställt, ''Det blir ersättningsbuss för tåget in till Varberg, bussen kommer 8.32'' Fine tänkte jag för jag började ändå 9.40, jag hade ganska bra marginal. Men! Vad händer? No bus is to be seen 8.32-42-52..... Nepp, så jag har ju världens tur, fick ringa morsan. Annars hade jag fått ta bussen som går 9.15, då hade jag varit framme 10, 20 minuter efter att jag börjat =P No me gusta pueblos... Eller det e ju inte en by XD Men nåt i den stilen =P Jag ska bort ifrån det här sketna ruttenhålet =) Annorlunda ordval? Yes ^^ Men vad gör det? Spice up your day xD Och det här var oerhört intressant, nepp, men... I call it tidsfördriv ^^ Om det nu är nån som läser, ha en jättebra dag! =)
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss