Nichts

Was habe ich heute gemacht? Nichts.
Eller på svenska, ''Vad har jag gjort idag? Ingenting''

Ta inte min tyska på största allvar, jag kan ha fel ibland, jag vet faktiskt inte om det är rätt att skriva heute där eller i slutet av meningen =) I'm just trying to keep it alive in my head ^^ Bättre att försöka än att inte göra det =)

Jaa... Dagen är ung(man brukar säga natten but whateva! =D) men redan känns den som en låååång och tråkig dag. Let's make the best of it ^^ Ska kanske ta o pilla med bloggdesignen senare, om jag orkar. Just nu finns det bara en sak jag orkar, att äta =) Die Jenny ist sehr hungrisch! (Jenny:en är jättehungrig!)

(Om en annan tjej hade haft så kort hår haha så hon nog tyckt det är riiiktigt kort, själv tycker jag det börjar bli långt nu =P)
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss