Schnee schnaa schnappi, ich bin NICHT eine Krokodil

Jag lekte lite med macen, it's still soooo fresh! Haha! Öhm... Kände bara för att säga så för tydligen e det inne att säga att nåt e fresh i USA =P Och alla vill vara som i USA lixom, det e ju lixom typ... Aa, det e ju så bah! =O
USCH!

Y aquí son los fotos que he tomado:
(Och här är bilderna jag har tagit)



Om jag var ett djur i ett tidigare liv, om nu reinkarnation är the grej of life, så hade jag inte varit en krokodil =) Och varför jag nämner vad jag inte hade varit är för att låten(rubriken) dök upp i skallen =) Om jag var ett djur tidigare så var jag en noshörning! Så är det! And you can't argue with me 'cause then I'll send my rhino cousins atcha! =D
Katty säger:

Tjaa.. just en noshörning vet jag inte om jag skulle kalla dig.. meneeee! Du är ju knäpp, så! ^^

 2011-10-18     14:29:14
Vad heter du? =):


E-postadress: (Det är bara jag som ser den)


Din blogg:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?
Min profilbild
Rss